tisdag, augusti 28, 2007

Gult är fult?

Nä, gult kanske inte är direkt fult. Men det är verkligen inte den färg jag brukar dras till när jag tittar på kläder. Skor med spetsig tå tycker jag däremot är fult. Och skor med klackar kan jag inte gå i.

Lite oväntat är det alltså att jag sedan i våras har varit hemligt förälskad i de här skorna *pekar på bilden* Det är något tjusigt märke så de kostade 800:- när såg dem första gången. I juli någon gång var de på rea men jag brydde mig inte om att prova. De var fortfarande för dyra. Speciellt som de har en konstig färg, spetsig tå och klackar. Inget för mig ju.

Idag när jag letade efter stövlar fick jag syn på skorna igen. Nu med texten "30% på REA-priset" på en neonrosa skylt bredvid. Efter mycket velande fick de följa med mig hem. Så nu har jag ägnat eftermiddagen åt att övningsgå i dem. Jag övervägde att behålla dem på när jag skulle gå till ICA men lät bli. Jag känner mig inte riktigt mogen för det ännu.


2 kommentarer:

Zarah sa...

SOLSKENSSKOR! *boppar lyckligt*
Heeeelt ljuvliga! :D

Anonym sa...

Jättefina skor Elin!! Man blir glad av dem.