torsdag, september 13, 2007

Bortskämd x 2

Brevbäraren var bussig idag. Pengar tillbaka från elbolaget, 50:- från Åhléns och lika mycket från H&M samt en RAK från Carolina. Den innehöll trevligt pysselgodis, rabatt på Panduro och ett höstigt kort med rara ord. Nu sitter jag här och klappar på min fina gröna Adirondackdyna och är glad.

På kvällen kom Malin med äldsta prinsen förbi en stund. Med sig hade hon ett fint grönt kort och ett fint grönt halsband i en fin grön påse. Guldfärgade öglepinnar som står på inköpslistan fick jag också, och många ord. Jag gillar ord, även om en del är knepiga.

Nu är blommorna vattnade, väskan packad, bankkontot tömt. Imorgon bitti åker jag till Göteborg för i helgen är det
mässa. Jag hoppas att alla som känner igen mig kommer fram och hälsar. Jag har på mig jeanskjol och antagligen någonting grönt till.


Inga kommentarer: