söndag, september 30, 2007

En liten bok

Jag har gjort en liten bok till systersonen. Det är utstansade minialbumblad med en filur stämplad på varje sida. Jag struntade i text på sidorna. Tanken är att boken ska tittas i tillsammans med en vuxen så att man tillsammans kan prata om vad filurerna gör, vad de har för färg osv.

Nästan alla filurer är med, snälla
Hattifnatt lät mig låna hennes stämplar på en träff. Jag planerar att fylla på med lite fler sidor längre fram när jag har fått tag på de som saknas.

Här får ni se bilder på några sidor.









2 kommentarer:

Zarah sa...

Vilken ursöt bok, och vilken rolig idé! :D

Anonym sa...

Vad kul att se hur den blev färdig (eller delar av den iallafall). Jag är säker på att T blir nöjd och jag tror nog jag får lifta idéen när D blir tillräckligt stor.