måndag, september 17, 2007

Helgen som gick


Oj vilken rolig helg jag har haft! Massor av härliga människor, många timmar på mässa, roliga saker att titta på, finfina saker att köpa, god mat både hos Linda och ute, många glas vin, kulturnatt som inspirerade och berörde, skön säng att sova i, många skratt samt prat och tystnad i lagom balans.

Innan jag åkte hade jag laddat tre omgångar batterier till kameran. Ett par glömde jag hemma, ett var helt urladdat och ett var nästan urladdat. Skumt! Med andra ord blev det inte några mängder av bilder. Jag vill heller inte lägga upp bilder på konsten vi såg eller på personer. Men jag bjuder på dessa:

Vi hamnade på en trasmatteutställning:




Kulturnatt i läcker miljö


Snygg cykelsadel


Lördag kväll




1 kommentar:

Anonym sa...

Fina foton åååh trasmatteutställning, var var den? Jag älskar fina/sköna trasmattor, kan inte ha egen vävtol i lägenheten men mamma har flera uppe jämt...
Vid kalla fötter kör jag med vetevärmare sängen, jag har fått för mej att vattenflaskor "kan" läcka...