måndag, oktober 15, 2007

Varit för länge på IKEA?

Igår när jag stod i regnet på parkeringen utanför IKEA var det någonting som kändes konstigt på ryggen. Jag ignorerade det och körde istället bort kundvagnen medan föräldrarna packade in sakerna i bilen. Men den konstiga känslan fanns kvar och jag kände efter innanför jackan och tröjorna. Jag blev en aning förvånad när jag märkte att någonting satt fast under bh-bandet. Ett ögonblick senare fiskade fram en sån där liten blyertspenna som finns gratis här och var inne på IKEA. En sådan penna som jag inte hade rört under hela mitt besök i varuhuset. Undrar om det börjar växa ut pennor på ryggen när man har varit där för länge.

Nya sängen gick att sova i. Riktigt bra faktiskt. Jag sov 13 timmar. Men så var jag ju ganska trött igår också.

Inga kommentarer: