torsdag, januari 17, 2008

En dag på Formex och fler hjärtan

Dagen har tillbringats på Formex. Där var det kallt. Mycket kallt. Nu har jag duschat hett och hällt i mig flera muggar med varmt vatten och ska krypa i säng. Jag hade kameran med till mässan men glömde naturligtvis att plocka upp den. Kanske blir det lite bilder imorgon istället. Tills dess får titta på ett kort istället.

Jag har stämplat hjärtan med Tombowpennor. (Teknikbeskrivning finns här.) Det är roligt att det går att få så olika tryck med samma stämpel, beroende på hur mycket vatten man sprutar. Kolla de olika trycken på den undre bilden så ser du vad jag menar.

Stämpeln är från Hero Arts och kommer till Kortmakaren under den här månaden.


1 kommentar:

Maria sa...

Vilket underbart kort - och den där stämpeln känns helt fantastiskt användbar!