torsdag, februari 07, 2008

Oväntat inköp

Jag var in en sväng på Panduro idag. Jag hade totalt slut på vita Bazziller och då får Panduro duga, även om de är lite dyrare. Dock kändes det lite ynkligt med bara tre vita papper, jag ville ha något mer. Jag ville ha något roligare! Fastnade för ett häfte papper från K and company. De kändes inte alls Elina men jag gillade dem. Såg framför mig de snygga korten med stämpeln Blommor i ram som Cissi gjorde nyligen. Jodå, paperna fick följa med hem. Hoppas nu att jag kan göra lika snyggt som Cissi.

När jag googlade efter en bra bild att visa er fick jag veta att den här stacken är framtagen speciellt för "family history scrappers". Där ser man. Någon bra bild hittade jag däremot inte, bara de här två ganska dåliga.




3 kommentarer:

zizzi sa...

Halloj
Finfina papper!!! Visst är det kul att variera sig ibland. Jag försöker att inte hamna i nåt fack.......
Vilken söt lillkille, må tänka att det är fasters älskling.
Tack för länken, kram cissi

Anonym sa...

Vilka härliga papper!

Otroligt fina verkligen!

Anonym sa...

Åh, jag som tokgillar K&company borde kanske kolla in det!