tisdag, februari 26, 2008

Stämpelspunk och lamineringsmaskin

I torsdags fick jag akut spunk på alla mina omonterade stämplar som ligger och dräller överallt. Jag traskade därför iväg till centrum och köpte mig en lamineringsmaskin. Tidigare har jag lånat Heilas men det kändes som hög tid att skaffa en egen.

Dock tillåter inte samvetet ett köp av en maskin enbart för att laminera ark till stämplar, så jag måste hitta på lite fler projekt. Ikväll har jag därför gjort en liten nyckelring till syster. Den ska hon få tillsammans med dethär kortet. Mer laminerat pyssel kommer antagligen framöver.


7 kommentarer:

Maria sa...

Oh så smart! Fick ett plötsligt behov av att åka hem och stämpla hus - undrar hur det kommer sig...? Ses snart! Kram!

Anonym sa...

Hej igen Elin!
Kul att höra att du kommer till vår monter i helgen på syfestivalen.
Vi ses!
Kram Tin@

Camillis sa...

Jättefint! Jag vill oxå ha en lamineringsmaskin, men har inte riktigt lyckats motivera utgiften än.. men jag klurar..
Kram!

zizzi sa...

Så coolt!
Du verkligen sprudlar av kul idéer! Ha så kul på mässan och krama tjejorna från mig!!!
Härligt vårigt kort oxå!!!
Massa kramar

(Favvis)Maria sa...

Superfin! Nu ska jag nog låna min pappas lamineringsmaskin! haha..

Anonym sa...

Tack för smakrådet!

Vi har en lamineringsmaskin som jag aldrig använt, eller jo, jag har gjort en pekbok till min dotter, med bilder på familjemedlemmar. 6*6 gjorde jag den.

Nina sa...

Guuud så läcker!