fredag, mars 14, 2008

Frågor från Eleocharis

Eleocharis bad mig svara på dessa frågor om mitt pysslande.

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag hävdar envist att jag inte scrappar, dock har det blivit i alla fall några layouter senaste året. Men främst är jag en kortmakare och framför allt en stämplare. Jag gillar också att stämpla på andra saker än kort.

2. Favoritfärg som du gärna använder?
Grönt och vitt. Och grönt.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Jag är inte gärna utan brads och band. Samt någon form av bokstäver.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Mina snap-stamps är välanvända och djupt älskade.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Jag har köpt saker som inte har passat mig men det är ingenting jag ångrar, det känns nödvändigt för att jag ska lära mig vad som är "jag". Allt kan skänkas bort eller säljas så det är ingen katastrof.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Jag scrappar gärna texter. Scrappar jag fotografier vill jag att de berättar någonting eller förmedlar en känsla. Vad det gäller stämplar gillar jag det mesta.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Nej, det är inte min grej.

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Det är så många, så många...

9. Vad/vem inspireras du av?
Pyssliga bloggar samt mycket opyssliga saker.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
En stor cirkelstans och kvadratstans, ett gäng adirondackdynor och några nya roliga dies.


Jag vill gärna att Inger och Heila svarar på de här frågorna nu!

Inga kommentarer: