tisdag, april 01, 2008

Bilder från mässan

Nu är jag hemma och kameran är tömd. Jag har bara bilder från Kortmakarens monter insåg jag. Inte så konstigt kanske, det var där jag tillbringade större delen av helgen. Jag ska ordna länkar till lite andra bloggar där det finns fler bilder.
*
*
*
Fredag förmiddag. Johanna målar monterväggar.

Tina målar snurklor.

Snurklorna dekorerades med blommor från Petaloo. En av nyheterna hos Kortmakaren.


Fruktpaus. KortmakarMaria berättar någonting med inlevelse.


Lördag förmiddag och montern är färdig. Nu kan besökarna komma.


Färdig monter.

Stämplar och dies i mängder.

Mia fixar lite med blommorna.

Beng tar emot besökare.

Daniel står i entrén.
Daniel.

Det var kö.


På ett ögonblick var montern full av folk.

Mycket folk i montern.

Maria och Mia i kassan.

Eva och Maria i kassan.

Anita i kassan.


Personalmöte (?) i kassan.

Demonstration med Sara.

Söta Sara.

Många som vill titta.

Demonstration med Maria.
Demonstration med Maria.

Plötsligt har det blivit söndag kväll och det är dags att plocka ner alla varor igen.
Bengt i släpet.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att träffa dig i helgen och vad många fina kort du tog!

Anonym sa...

Åh va kul att se alla foton! Fick ett sånt där sug i magen av längtan efter er! Kram, Cicci/Trollmor