onsdag, maj 21, 2008

Pyssloteket och gröna fjärilar

Jag tog en sväng förbi Pyssloteket i eftermiddags för att hämta min vinst och kika på lite nyheter. En massa fina kök-och matrelaterade saker fick jag. En ny tävling har redan startat. Nu gäller det att skapa med någon av Magnoliastämplarna som finns i butiken. Info står i bloggen.

Pyssloteket fick jag se det här gröna, underbara kortet som har Eva gjort. Det snyggaste jag har sett på länge även om mitt foto genom cellofanpåsen inte på långa vägar gör det rättvisa. Jag var bara tvungen ta en bild på det och visa er (jag bad om lov först naturligtvis). Stämpeln kommer från Inkido.

Kort av Eva

2 kommentarer:

Laila sa...

Jag såg det också "live" idag. Det var så otroligt vackert! Allt kommer ju tyvärr inte fram på bild...
Vad kul att du fick massa fina grejs och mojs på din fina vinst

Åsa / Dolores sa...

Vilken härlig stämpel!
Kram Dolores