torsdag, november 06, 2008

Svar på kommentar

Jag fnissade lite åt Lailas kommentar till inlägget där jag visade ett armband häromdagen. Hon önskade att jag skulle visa lite fler av mina smycken. Men jag är ledsen Laila, på pärlfronten är produktionen inte större än såhär. Det jag visar i bloggen är allt jag gör.

Imorgon börjar Syfestivalen och jag fick veta att Mia ska vara där med sin butik. Hon brukar ha fina saker så jag planerar att smita från Kortmakarens monter en stund och handla en och annan pärla. Kanske kan lite härliga nyinköp få fart på pärlandet. I så fall lovar jag att visa resultatet här Laila.

Jag hoppas på att få träffa många av er på mässan i helgen. Kortmakaren har monter G:08. Vi ses!

2 kommentarer:

Laila sa...

Nä men?!?! :-o
Jag trodde du var en "riktig pärlpysslare" med dom kunskaperna!
Fram för mer armband av Elin! :-D

Nina sa...

Ha det så roligt på mässan, shoppa lugnt! ;)