tisdag, januari 13, 2009

Bussig brevbärare

Jepp, bussiga brevbäraren kommer med finfin post till mig. Eller, han gör väl bara sitt jobb, men ändå.

Förra veckan fick jag härliga bokstäver, små stämplar och annat mys av Zarah bara för att jag gav henne några förslag på sysselsättning innan jul. De godsakerna har jag ingen bild på för dem har jag redan börjat pyssla med. På bilden är tjusigheter som kom med posten idag. Papper, blomster, bokstäver, dekos i pris från Babsan. Allt väldigt mycket Elina. Dessutom sötaste lilla kortet med vingar innehållande en inbjudan till pysselträff. Hur bra kan det bli liksom? Från Suswic kom inte mindre än fyra Distressdynor. En present som visserligen var väntad eftersom hon bett om min adress, men inte mindre glädjande för det. Dessutom hade hon stoppat ned tre flaskor nagelpyssel! Kära nån så bortskämd man kan bli. Tack snälla ni!




Inga kommentarer: