torsdag, februari 25, 2010

Snö och meducin

Eftersom SL inte är så bra på att hantera snö har jag liksom varit fast här hemma hos föräldrarna. Till det vanliga ontet, urinvägsinfektionsontet och förkylningen plussades därför mer ont, enorma pupiller, yrsel, illamående och extrem trötthet i brist på min varje-dag-medicin. Större delen av dagen igår försvann i en dimma. Vid middagstid kom fadern hem. Mellan några möten hade han hunnit åka förbi min lägenhet och hämta meduciner och jag petade fort i mig en tablett. Några timmar senare var någorlunda normal igen och idag mår jag riktigt okej. Nu återstår bara att försöka ta sig hem också.

1 kommentar:

Suswic sa...

Jag tycker nog att du skall stanna kvar hos föräldrarna en stund till, med infektion och allt, så att de får pyssla om dig ordentligt och ser till att du sköter dig och blir bättre!

Saknar dig!
KRAM!!