onsdag, juni 15, 2011

Loppade saker - uppföljning

Idag blir det lite uppföljning på loppishandlade saker. Jag har fyllt salt och peppar i karen jag köpte för ett tag sedan och de har fått flytta upp på hyllan ovanför spisen. Grytunderläggen är Traderashoppade för många år sedan.




Den här lilla svartvita saken köpte jag vid samma tillfälle som karen ovan. Jag vet fortfarande inte riktigt vad den är till för. Jag fick ett förslag om tandpetare men det fungerade inte alls, den är för djup. För tillfället tjänstgör den som vas och det fungerar fint.




Och slutligen den fina skålen i serien Fasan från Gustavsberg. Just nu med härligt gröna, krispiga sockerärter i. Mums!

1 kommentar:

Tigerblomma sa...

Superfina fynd! Jag ska se om jag kan lyckas få till några bilder på mina fynd imorgon.