söndag, mars 04, 2012

Gårdagens loppade

Igår besökte jag den lokala loppisen tillsammans med Linda och Sara. Linda och jag hittade både det ena och det andra. Sara hittade en snygg kappa. Hennes son var också med och gjorde några fynd. Sedan åkte vi hem till mig och åt bullar och beundrade varandras inköp.

Två av mina saker saknas på bilderna här nedan. Dem får ni se en annan gång. Och eftersom min Syster, som är lika loppisnördig som jag, har bett mig berätta vad mina fynd kostat redovisar jag inköpen med pris.



Tre plåtburkar = 25:-





Sockerskål och gräddsnipa från Gustavsberg = 30:-



Liten kruka = 5:-



En påse knappar = 5:-





Ljusstake = 25:-

1 kommentar:

Ingrid - Inola sa...

Alltså, de där lokala loppisen - den är verkligen en guldgruva! Vilka fina fynd du har gjort, kannan och skålen gillar jag speciellt!

Kram!